maandag 24 januari 2011

Piramide kaart uit Piramide 2 met een twist á la Susanne

Januari 2011

Piramide 2 kaart 3.
Finished!!!

Eerst alles uitknippen en de bijpassende kleur kaart vinden.
Zoals het in het boekje staat hoort er een dunne rand te zijn, maar dan kan ik geen leuk borduurwerkje kwijt.
Dus ik heb het breder gelaten.
Dan aan beide zijden het patroon geprikt.
Niks vergeten ? Ja als je goed kijkt dan is er rechts een klein cirkeltje te weinig. No even erbij geprikt.
Kleuren van mijn garen erbij gezocht. Ik hou van glitter garen. Dus koper, goud en donkergroen.
Eerst groen borduren.
Dan koper borduren.
Dan het goud borduren. En bij het groene waaiertje een geel strassteentje plaatsen.
Nou wil ik graag nog wat onder en boven de bloemen. Maar wat.
Nou mijn trouvaille is net binnen met diverse mallen. Nu nog de juiste papierkleur vinden.
Ja dat ziet er wel goed uit. Nu nog de andere kant borduren. De strik bovenin plaatsen.

En dan de swirl door de uiteinde van het lint heen en vastzetten. 3D afmaken. Nog een strasssteen op het hart van het lint. Nog een klein stempeltje met hello in het donkergroen. En klaar.

Geen opmerkingen: