zondag 20 februari 2011

Schone slaper op de Maan

Februari 2011

Op de markt had ik ook een slapend engeltje gevonden.
Bij de zeeman nog wat plakglitters gekocht.
Bezig geweest met mijn nieuwe ponsen grote sneeuwvlok.
Pakpapier van heel lang geleden als achtergrond.

Verder nog wat stempels uitgeprobeerd. En een tijdje geleden op de markt kleine stoffen roosjes gekocht, onder andere in mint.
Ik heb de onderste 3 stempels met verschillende kleuren blauw gestempeld. Deze stempels zijn geschikt om dan ook wat te borduren, maar ik wilde er een doorzichtig lint overheen doen. Dan zie je dat wat moeilijker.
Dus ik ben met glitterlijm en blauwe en zilveren kraaltjes gaan werken.
En om de kraaltjes onder het lint te beaccentueren, heb ik ze ook boven en onder gebruikt om het lint vast te zetten. Dan heb ik nog glitterlijm gebruikt om de ijskristallen tot hun recht te laten komen.
Kijk ze glimmen. Dan nog de afdruk "Wat een Wonder" bewerken. Het roosje ook met glitter en het woord  wonder.
Nog wat dun lint in een paar boven en links, met weer dat beetje glitter erop.
Pailletjes van donkerblauwe bladeren gebruikt als vleugels voor een pailletje van een lichtblauw hart.
En ziehier het wonder!

Geen opmerkingen: